Re: MSI K7N2

Autor: RedHubertus (RedHubertus_at_[NoSpam)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 14:33:22 MET

Użytkownik Andrzej K. Brandt napisał(a), Dnia 2003-03-22 10:56:

> Jaki masz model Athlona? Czy jak się nie ma takiego zasilacza to można
> zastosować jakąś przelotkę lub coś w tym guście?

Procek to dokladnie AthlonXP 1700+(11x133) na jadrze Thoroughbred A z
odblokowanym mnoznikiem ,ktory chodzi na 10x166.
A co sie tyczy zasilacza to poki go nie zamienilem to mialem Codegena
300Wat z tym ze znaiomy dorobil mi ta dodatkowa wtyczke do zasilania i
niestety nie odpowiem ci czy istniejejakas inna mozliwosc poradzenia
sobie ztym problemem.

--
RedHubertus