Re: złączka do sieciówki

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 14:25:42 MET

Halo, in news:b5hjdu$1uq$1_at_atlantis.news.tpi.pl, Marek hat
geschrieben:

> czy ktoś się orientuje, gdzie w Poznaniu mogę kupić złączkę do
> przedłużenia kabla sieciowego? Chodzi mi o takie coś, gdzie z
> jednej strony wkłada się przewód sieciowy zakończony wtyczką i z
> drugiej dołącza kolejny, też zakończony wtyczką odcinek.

Chodzi Ci o przedłużacz do skrętki? Jeśli tak to nie znajdziesz nic
takiego bo takich przedłużaczy się nie robi ze względu na to że
wnosiłyby one zbyt dużo zakłóceń i mogłyby wręcz całkowicie
uniemożliwić transmisję. Musisz sobie po prostu zrobić lub zamówić
nowy kabelek odpowiedniej długości.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl