Re: Komputer nie wstal po podkreceniu

Autor: robertp (robertpla_at_polcard.com.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 19:30:47 MET

> No coz, nie ukrywam, ze na maxa do 166, ale za to obnizylem mnoznik, tak,
> zeby bylo troche ponad 1800MHz.
>
> I od razu chcialby zadac kluczowe dla mnie pytanie. Czy w przyszlosci po
> zmianie pamieci na DDRy np. 266, 333 podkrecanie (chocby
niewielkie)odbedzie
> sie bezproblemowo, czy tez dzisiejsze moje problemy sa zlym prognostykiem
na
> przyszlosc?

na 200 trzeba bylo odrazu ustawic :-))) takie czestotkiwosci to raczej nie
tylko dla proca nie sa najleprze.. potraktowales ostro i wszystko pozostale
... jak chcesz krecic to rob to stopniowo i powoli i znajdz granice przy
ktorej komp sie jeszcze nie wiesz a ty od razu na maxa .... .