Re: Komputer nie wstal po podkreceniu

Autor: Maurycy (tull_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 18:49:29 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> A do ilu zwiększyłeś to FSB?

No coz, nie ukrywam, ze na maxa do 166, ale za to obnizylem mnoznik, tak,
zeby bylo troche ponad 1800MHz.

I od razu chcialby zadac kluczowe dla mnie pytanie. Czy w przyszlosci po
zmianie pamieci na DDRy np. 266, 333 podkrecanie (chocby niewielkie)odbedzie
sie bezproblemowo, czy tez dzisiejsze moje problemy sa zlym prognostykiem na
przyszlosc?