Re: Internet Explorer

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 07:14:16 MET

Użytkownik "clyde" <clyde_at_cyberion.pl> napisał w wiadomości

> mam IE 6.0 sp1. Jest jakas mozliwosc zeby poukladac alfabetycznie
> zakladki w "Ulubione"? Chodzi mi o poukladanie automatyczne a nie
> reczne, bo teraz mam tak ze jak cos dodam to jest pod koniec listy, a
> co z tego wynika cala lista to jeden wielki balagam.
> Inne przegladarki jak Netscape, Opera czy Mozilla robia to
> automatycznie..

Ci "eksperci" poniżej (powyżej?) odpowiedzieli Ci "NTG" i tylko
tyle. Dlaczego?, bo sami nie znają odpowiedzi, a *zaistnieć*
trzeba.
Mogli odpowiedzieć - "W zasadzie to NTG, ale naciśnij prawym
myszki na pasku "ulubionych" i wybierz - "sortuj wg. nazw"

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"Jeżeliby nie było kobiet, to człowiek udomowiłby sobie jakieś inne zwierzątko."