Re: Dylemat: podłączanie DVD jako czwartego dysku

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 06:53:11 MET

>PS. Dysk 8 GB Seagate na PIO-4 ??? Pogięło cię???
Szybki to on nie jest. Ma chyba już pięć lat.

>Dusisz go taśmą 40 żyłową. Nie mam czasu teraz szukać, ale ten dysk to
>chyba UDMA-66.
Akurat miałem otwartą obudowę i wolną tasiemkę 80 żyłową.
Podmieniłem, pomierzyłem HDTach'em. Żadnej różnicy.

>Jeżeli dobrze pamiętam, to VIA zaleca dyski na master, CD, CD-RW, DVD
>na slawe.
I tak by było (i jest obecnie, z wyjątkiem braku DVD)
Master 40BG i slave DVD, a na drugim kanale Master 8GB w kieszeni i
nagrywarka na slave.

--
Janusz - Vahanara