Re: Creative SB Audigy i problem EEPROM Bug

Autor: kromek (kromek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Mar 2003 - 18:35:06 MET

Użytkownik "RoboD" <robren_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Szczesliwie odzyskalem pieniadze po reklamowaniu
> SB Audigy i przed nabyciem nowej mam pytanie.
> Czy ruszylo sie cos w sprawie wymienionego w temacie
> buga. Wyszedl jakis patch czy cos podobnego?

Czesc. Niestety nic nie ruszylo. Creative tylko na stronie supportu
sugeruje, zeby karte sieciowa umiescic w 1-szym lub 2-gim slocie PCI, a
Audigy w 3-5. Zmniejsza to prawdopodobienstwo, ze sie znowu skwasi.
Co ciekawe drivery Kx chodza nawet na zjaranej Audigy, oryginalne Creativa
wywalaja sie podczas detekcji sprzetu, wiec gdyby zmienili procedure
rozpoznawania karty, to nie byloby problemu. Tylko komu na tym zalezy? ;-)))

pozdr.

T.