Re: Gdzie serwis pogwarancyjny we Wroclawiu...?

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__no_spamik_interia.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 01:29:32 MET

Wozik wrote:

> Ten okres zmniejszono wszędzie, na całym świecie. Wynika to stąd, że
> w branży jest okrutna recesja i nikogo nie stać, aby zamrażać forsę
> na 3 lata, aby zabezpieczyć gwarancję dla dysków.

Z tego co wiem za taki stan rzeczy nie do końca odpowiada recesja a firma
Cirrus Logic która produkuje układy scalone dla większości producentów
dysków twardych. Ów układ okazał się niezbyt trwały (składnik żywicy
stosowanej do wytwarzania obudowy okazał się wrażliwy na długotrwałe
działanie wysokich temperatur). Stąd też skrócone gwarancje na dyski.

_______
Pszczelarz