Re: Gdzie serwis pogwarancyjny we Wroclawiu...?

Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 19:59:22 MET

"Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> dnia 16 mar 2003 napisał(a):

> Ciekaw jestem, czy owa firma produkująca procesory pozwala sobie
> na takie praktyki np. w Niemczech. Ciekawe, czy i tam
> zmniejszono okres gwarancji na dyski twarde.

Ten okres zmniejszono wszędzie, na całym świecie. Wynika to stąd, że
w branży jest okrutna recesja i nikogo nie stać, aby zamrażać forsę
na 3 lata, aby zabezpieczyć gwarancję dla dysków.

Pisząc nikogo piszę o producentach, bo to oni skrócili gwarancję, a
nie sprzedawcy.

--
wozik_at_stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb