Re: pytanie o wybor plyty Socket-A

Autor: pzi (pzi_at_wytnijto.gazeta.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 01:24:25 MET

40i4_at_FUCKSPAMclubbing.pl (Konrad/40i4) wrote:

> przegladalem plyty do 400 pln (tam gdzie sie wybieram w zasadzie
> sprzedaja teraz jedynie MicroStar i Shuttle)
>
> oto kilka modeli, chcialbym prosic o pomoc w wyborze jednego z nich:
>
> MSI KT3V
dobra

> MSI KT3 ULTRA2-R
jeszcze lepsza

> MSI KT4V
jesli bedziesz korzystac z DDR400 to tez bardzo dobra (sam ja mam)

> SHUTTLE AK37GT KT400
> SHUTTLE AK38N KT333
> SHUTTLE AK39N KT 400.
jakos nie mam zaufania

> az 6 :-)). nie zalezy mi na super osiagach itd. wazna jest stabilnosc
> pracy i bezkonfliktowosc ze sprzetem typu karty graficzne (gf4),
> czy muzyka (sb).
msi sa bardzo zalecane pod tym wzgledem :)

> przejrzalem pobierznie grupe, duzym uznaniem cieszy sie plyta z
> kontrolerem RAID, i teraz 'gupie' pytanie
> czy taki kontroler wymaga specjalnego dysku itp?
> czy moge z niego nie korzystac ? (kupic na wyrost).
mozesz kupic na wyrost ale zadaj sobie pytanie, czy bedziesz w
przyszlosci korzystal z czegos takiego? IMHO niewarte wydanych pieniedzy

pozdrawiam
pzi