Re: pytanie o wybor plyty Socket-A

Autor: aggaz_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 17 Mar 2003 - 10:22:23 MET

> przegladalem plyty do 400 pln (tam gdzie sie wybieram w zasadzie
> sprzedaja teraz jedynie MicroStar i Shuttle)
>
> oto kilka modeli, chcialbym prosic o pomoc w wyborze jednego z nich:
>
> MSI KT3V
>
> MSI KT3 ULTRA2-R
>
> MSI KT4V
>
> SHUTTLE AK37GT KT400
>
> SHUTTLE AK38N KT333
>
> SHUTTLE AK39N KT 400.
>
> az 6 :-)). nie zalezy mi na super osiagach itd. wazna jest stabilnosc
> pracy i bezkonfliktowosc ze sprzetem typu karty graficzne (gf4),
> czy muzyka (sb).

> [...]
Kontroler RAID służy do macierzy dyskowych. W zastosowaniach prywatnych
praktycznie macierzy się nie stosuje. Macierze stosuje się w serwerach.
Jeśli chodzi o płytkę to lepiej dać 60 zł więcej i kupić znakomita płytę ABIT
KD7. polecam. Oprócz doskonałych parametrów jest niezawodna. ZZupełnie odradzam
płyty na chipsecie SIS - są niedopracowane.
Pozdrawiam
Krzysiek