Re: kontroler SCSI Adaptec AHA-1542B (problemy)

Autor: Slaw A (max73_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 17:40:47 MET

Uzupełnienie:
- WOLNY TRANSFER Z NAPEDU CD-ROM POWINIEN BYC X32 A JEST X3 :(

- Płyta głowna A-Trend 7100M chipset LX (najnowszy mozliwy bios)
- brak jakichkolwiek konfliktow z innym sprzetem
- terminacja na koltrolerze (domyslnie)wlaczona, na napedzie rowniez
- bios jak wlacze na kontrolerze to nie przepuszcza dalej, jak wylacze to
wszystko jest ok - raczej to nie jest zawieszanie sie biosu
- rozumiem iz jesli mam tylko naped cd-rom to do biosu nie wejde (nie ma
innej mozliwosci?)
- dziwi mnie iz przy starcie kompa (przy wylaczonym biosie) nie ma informacji
o kontrolerze (wydaje mi sie iz jednak jakas informacja powinna byc)
- windows rozpoznaje wszystko poprawnie (karte, cd-rom) zaznaczam jeszcze raz
brak jakichkolwiek konfliktow
- w biosie plyty glownej zmienialem wszystko co mozliwe "bios
shadow", "dzielnieki, itp - nic nie pomaga
- wyjalem nawet karte dzwiekowa i wszystko ustawilem difoltowo poza irq
pozostawilem na 9 na 11 jest grafika, zreszta to na pewno nie stanowi problemu
- tasme mam z terminatorem (tak sie domyslam) oznaczenie tej kostki to -
HONDA MFC-50T23DE2A3 ACTIVE-I
- nie wiem czy cos trzeba wpisac we wlasciwosciach karty jest tam miejsce na
wpis, ale nigdzie nie przeczytalem iz jest wymagany jakis wpis
- wczesniej testowalem ten kontroler z napadem cd-rom x8 wowczas system
wskazywal iz transfer jest x2
- kolenosc na tasmie zmienialem tez nie pomoglo

Prosze o pomoc.
Rece juz rozkladam :-(