Re: To co ja mam zrobic ....

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 09:10:01 MET

Kup sobie Fanmate1 obniż obroty wentyloatora do około 1500-2000obr i zobacz
czy ten poziom hałasu możesz zaakceptować. U mnie przy 1500obr wentyloator
wogóle nie jest słyszalny , ale jako że podkręciłem procka zdecydowałem się
na 2000obr :)

Pamiętaj że do wyciszenia zostanie CI jeszcze zasilacz , dyski twarde ,
wentylaotr na karcie graficznej ...
:-)

--
Pozdrawiam