Re: padł FDD?

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 09:12:36 MET

Hej

Użytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> napisał w
wiadomości news:3759246.1bGbl699tf_at_phoenix...
ciach

> Sprawdź, czy dyskietkę widać w czystym DOSie, czy jesteś w stanie się
> zabootować z dyskietki (musi być bootowalna, np. startowa Windowsa).
> Jeżeli tak (widziałem już takie tricki), to problem masz z Windowsem. Nie
> zapomnij wtedy przenieść wątku na jakąś grupę windowsową.

Nadal jest dziwnie... probowalem sie zaladowac z dyskietki startowej Win98 w
trybie DOS, system sie zaladowal, ale jak sprobowalem potem zajrzec na
dyskietke poleceniem dir a: to nawet nie bzyknąl tylko wywalil komunikat
"blad odczytu w stacji A, przerwij, ponow zrezygnuj", to samo wszelkie proby
kopiowania z a: i na a:

--
Pozdrovionka
Speedy