Re: AMD-k6 2 400MHz

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 00:51:00 MET

KarolGT wrote:
> no jasne ze tak sie ja testuje, ale jaie jest prawdopodobienstwo ze AMD
> K6-2 400 bedzie maxymalnie stabilnie chodzil na 550 MHz, baaardzo male,
> z reguly slyszy sie ze ludziom udalo sie je puscic na 430-460Mhz, a tu
> ponad o 150Mhz wiecej.

Jak masz konkretny egzemplarz i obadasz przy jakim V_core chodzi stabilnie
przy danej prędkości to można się przestać przejmować
prawdopodobieństwami.

> POzatym stabilnosc przy 550Mhz oznacza
> podzywszone napiecie co niezby korzystnie wplywa na zywotnosc takiego
> procka, jak mowie dla mnie te 150 Mhz nie robi roznicy, zalezy jak dla
> kogo

A to fakt, jak komuś nie potrzeba "pałeru", to lepiej puścić wolniej, a
może i obnizyć V_core, a do tego wiatrak uciszyć cokolwiek :-)

> a tego to jzu w ogoe nie rozumiem

Ostatnio znajomi sobie poinstalowali takie mocno kolorowe i animowane i
mówią że one dobre są, ale ja nie mam potrzeby tego testować :-)

> a wojny Linux vs Windows chyba nie ma co rozpoczynac

Jasne, bo od tego jest p.c.o.a. :-)

--
Pozdrówka,
        Artur