Re: AMD-k6 2 400MHz

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Sat 15 Mar 2003 - 01:32:17 MET

> Stabilność się testuje a nie zgaduje. burnK6 + mprime, albo mprime i
> utrudniony obieg powietrza i jak się w pół doby nie rozłoży w
> temperaturze pracy wyższej o 5÷10°C od normalnej to praktycznie jest
> stabilny ze względu na przegrzanie w skali przynajmniej tygodni, jeśli
> nie miesięcy.

no jasne ze tak sie ja testuje, ale jaie jest prawdopodobienstwo ze AMD K6-2
400 bedzie maxymalnie stabilnie chodzil na 550 MHz, baaardzo male, z reguly
slyszy sie ze ludziom udalo sie je puscic na 430-460Mhz, a tu ponad o
150Mhz wiecej. POzatym stabilnosc przy 550Mhz oznacza podzywszone napiecie
co niezby korzystnie wplywa na zywotnosc takiego procka, jak mowie dla mnie
te 150 Mhz nie robi roznicy, zalezy jak dla kogo

> Podobno im bardziej kolorowe windowsy to ciężej je położyć ;-)

a tego to jzu w ogoe nie rozumiem

a wojny Linux vs Windows chyba nie ma co rozpoczynac

--
KarolGT