Re: Jaki komp za 2,2k - 2,8k zł?!

Autor: grupa (pioded_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 15:31:03 MET

Jeżeli chodzi o procka to brałbym Athlonka 1700XP 0,13 mikrona(0,18 bardziej
się grzeją) BOX (3 lata gwarancji, nie tak jak w wersji OEM rok)

> Ja bym polecal chipsety VIA np. bardzo fajna plyta Gigabyta'e GA-7VA na
VIA
KT400 (ok. 350 zl)

w 100 % się zgadzam, mam taką płytę- żadnych problemów
> ok. Barracuda V sa nieco cichsze, jak by starczylo Ci kasy to ciekawa
> propozycja jest Barracuda 7200.7 - 80GB kosztuje ok. 450 zł, ale
rzeczywiscie warto - ostatnio kupilem taki dla siebie
Może być, dobre są też Maxtorki z serii DiamondPlus, albo WD Caviar.

Bierz Radka 9000Pro, bije tego G-forca ,,na łeb na szyje'' Jak masz czas to
sam looknij www.benchmark.pl

> ostatnio bardzo poprawily sie LG, kupuje ich dosc sporo i zadnych
problemow
> (a juz od jakiegos czasu daja 2 lata gwarancji).
Tutaj nie wiem

> Tu rzeczywiscie jest problem, zeby zmiescic sie w cenie ja proponowalbym
> Samsunga SM955DF (ok. 1100 zl) albo
> LG 109S40 ok. 950 zl
Tu tez nie wiem

> Ja mysle, ze warto aby byla obsluga pamieci DDR333/DDR400, AGP x8, ATA
> 133...
Jeżeli kupisz płyte KT 400, np. Gigabyte G7VAX to z modernizacją nie będzie
problemu, obsługuje procki do Athlonów 2700XP, max Ram 3 GB no i AGPx8.