Re: Jaki komp za 2,2k - 2,8k zł?!

Autor: j23 (wiesiek_NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Fri 14 Mar 2003 - 12:48:56 MET

Użytkownik "M.O.net" <ogorek_m_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupę!
>
> Muszę dzisiaj zaproponować zestawik za ok 2200 - 2800 Zł no i mam problem.
>
> Wychodzi na to że na Athloniku najtaniej (Durona nie biorę pod uwagę)
> wstępnie chciałem jakiegoś Athlona 1,8k - 2,0k
> płytę Gigabyta, Epoxa lub MSI (nie mam pojęcia jakie chipsety pod AMD-ka
nie
> sprawiają problemów)

Ja bym polecal chipsety VIA np. bardzo fajna plyta Gigabyta'e GA-7VA na VIA
KT400 (ok. 350 zl)

> Baracuda ATA IV - V 60 lub 80 GB

ok. Barracuda V sa nieco cichsze, jak by starczylo Ci kasy to ciekawa
propozycja jest Barracuda 7200.7 - 80GB kosztuje ok. 450 zł, ale
rzeczywiscie warto - ostatnio kupilem taki dla siebie

> Grafika myślałem o Radku 9000Pro (chodzi o tv out) albo tańszego (nie
> najgorszego G-forca 4 MX z tv-outem ale niewiem którego)

np. GF4 MX440SE 64MB DDR RAM - ok. 200 zł

> DVD-ROM - dobry i tani

ostatnio bardzo poprawily sie LG, kupuje ich dosc sporo i zadnych problemow
(a juz od jakiegos czasu daja 2 lata gwarancji).

> no i monitor 19" - i tu będzie problem bo monitor ma mieć w miarę dobre
> parametry no i najlepiej nie/mało - awaryjny (kurde z dobrym za taką kasę
> będzie problem)

Tu rzeczywiscie jest problem, zeby zmiescic sie w cenie ja proponowalbym
Samsunga SM955DF (ok. 1100 zl) albo
LG 109S40 ok. 950 zl

> Proszę zaproponujcie jakieś możliwe konfiguracje (aby ewentualnie można
było
> kompa "zmodernizować" - na co zwracać uwagę przy zakupie?)

Ja mysle, ze warto aby byla obsluga pamieci DDR333/DDR400, AGP x8, ATA
133...