Re: Tuner TV - dylemat, ciężki wybór

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 23:13:46 MET

Dnia pewnego pięknego (Mon, 10 Mar 2003 16:25:21 +0000 (UTC)),
Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma> był(a) napisał(a):

>To nie widziałes chyba dobrego softu...

Możliwe. Nie szukałem specjalnie. Ten mi wystarcza w zupełności.
Kolega też nie lubi oryginalnego i walczy z Borgiem... Ale to
koszmarny produkt.

>Kiedyś przez pare chwil używałem softu od LV. Dało się to robić.

U mnie w XP, w jakim testowałem, radio wyświetlało jakiś dupiaty
obrazek na pół ekranu. Zwinięcie do paska automatycznie wyłączało
dźwięk...

>Ale po co skoro bRadio jest bez porówniania lepsze.

Możliwe. Nie znam. Natomiast radio/TV natywne z PixelView spełniają
swoje zadanie w 100%.

--
Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
(ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)