Re: Tuner TV - dylemat, ciężki wybór

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 17:25:21 MET

Tristan Alder <smiejek_at_poczta.onet.pl> Odpowiedz na

> Nieprawda. Mam PixelView i jest całkiem przyzwoity. Podobnie --

To nie widziałes chyba dobrego softu...

> zasadziłem jakąś inną kartę ojcu w miejce tej LiveView i też ma
> całkiem sensowy soft. Ten z LV nie pozwalał słuchać radia i pracować
> na komputerze. Paranoja!

Kiedyś przez pare chwil używałem softu od LV. Dało się to robić.
Ale po co skoro bRadio jest bez porówniania lepsze.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.