Re: Eksplozja CD !

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 23:23:22 MET

Użytkownik "Jureczek" <jureczek_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

> Koledze wybuchła płytka w napędzie DVD. Grał w coś, płytkę ostro
> kręciło, no i BUUUUMMMmm ! Napęd LG, płytka cdr HIT.

Uuuu - Najgorsza mozliwa kombinacja. Kiepska jakosciowo
plytka CD-R i czytnik firmy ktorej czytniki od dawna sa
znane z tego ze lubia "rozwalac" plyty. Zaprzyjaznione
serwisy firm komputerowych maja z tym do czynienia dosc
regularnie - choc czesciej rozwala plyty czytnik CD 52x
a nie DVD.

> Krótko mówiąc ubaw po pachy ! Pytania:
> 1. Czy mozna liczyć na uznanie reklamacji DVD?
> 2. j.w. tylko płyty głównej?

W praktyce to zalezy od widzimisia sprzedawcow. Sprzedawca
DVD bedzie zwalal wine na plytke ale byc moze uda sie
wyekzekwowac refundacje plyty bo naped nie powinien byl
spalic portu IDE.

> 3. Jak myślicie to wina płytki, czy napędu DVD?

Jednego i drugiego.

> Ciekawe, jak często takie rzeczy się zdarzają, bo ja zacząłem z
> większą uwagą przyglądać się mojemu napędowi...

Napedom LG zdecydowanie czesciej niz innym

> Dzięki za wszelkie sugestie, Jurek.

Nie ma za co.

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości