Eksplozja CD !

Autor: Jureczek (jureczek_at_tenbit.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 21:36:07 MET

Koledze wybuchła płytka w napędzie DVD. Grał w coś, płytkę ostro
kręciło, no i BUUUUMMMmm ! Napęd LG, płytka cdr HIT. Zakładam, że nie
jest to zamierzony efekt producenta gierki (taka kara za nielegalne
kopiowanie ;-) ). Przy okazji okazało się, że napęd jest do d... ( na
gwarancji), uszkodzony jest też kontroler IDE, do którego był podłączony
napęd (płyta główna też jest na gwarancji). Z cdr'a zostało troszkę
nietypowych puzzli...(niekompletnych, bo część nie chce się wysypać ze
środka napędu). Krótko mówiąc ubaw po pachy ! Pytania:
1. Czy mozna liczyć na uznanie reklamacji DVD?
2. j.w. tylko płyty głównej?
3. Jak myślicie to wina płytki, czy napędu DVD?
Ciekawe, jak często takie rzeczy się zdarzają, bo ja zacząłem z większą
uwagą przyglądać się mojemu napędowi...

Dzięki za wszelkie sugestie, Jurek.

--
"Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie
inne." (William Szekspir)