Re: Jaki system radzicie???

Autor: nicram (niusyNOSPAM_at_nicram.prv.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 22:44:44 MET

On Mon, 10 Mar 2003 18:23:02 +0100, "Warmaker" <warmaker_at_interia.pl>
wrote:

>Witam....
>Otóż planuję formacik ;-) i chciałem sobie postawić jakiś stabilny
>system.... Problem w tym, że nie wiem który??? Tyle ich jest.... Do tej pory
>jeździłem na Win '98, ale mam wrażenie, że ona to tak chodzi na granicy.....
>;-) Więc chciałem coś stabilnego i wygodnego. Może Win 2000? Może jakiś
>Linux? Chociaż ten drugi to chyba nie bardzo.... Moje "wymagania" co do
>kompatybilności to jakaś gierka, trochę programów i żeby nie za dużo RAM'u i
>czasu procesora zjadał..... Wiem, że to brzmi trochę jak życzenie typu: chcę
> [...]
IMHO WinXP Professional ale bez 256RAM nie warto się męczyć jeśli nie
masz tyle RAM'u to WinME ale jeśli masz jakiegoś Celerona lub wogóle
sprzęt tycio leciwy no to możesz nażekać na niestabilność. Ja przez
1,5 roku siedziałem na ME i sobie chwaliłem teraz od roku mam XP i też
nie narzekam

--
--=nIcRaM=--
Jśli szukasz polskich eBook'ów eBook_at_nicram.prv.pl