Jaki system radzicie???

Autor: Warmaker (warmaker_at_interia.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 18:23:02 MET

Witam....
Otóż planuję formacik ;-) i chciałem sobie postawić jakiś stabilny
system.... Problem w tym, że nie wiem który??? Tyle ich jest.... Do tej pory
jeździłem na Win '98, ale mam wrażenie, że ona to tak chodzi na granicy.....
;-) Więc chciałem coś stabilnego i wygodnego. Może Win 2000? Może jakiś
Linux? Chociaż ten drugi to chyba nie bardzo.... Moje "wymagania" co do
kompatybilności to jakaś gierka, trochę programów i żeby nie za dużo RAM'u i
czasu procesora zjadał..... Wiem, że to brzmi trochę jak życzenie typu: chcę
gwiazdkę z nieba :-), ale doradźcie coś z własnych doświadczeń.....

Dzięki i pozdrawiam
Warmaker