Re: Jaki mnożnik i FSB dla AMD ATHLON XP 1600+?

Autor: Michal Lukasik (michu_at_albedo.art.pl)
Data: Mon 10 Mar 2003 - 11:01:10 MET

"Marcin Wojtczuk" <fastviper_at_telkab.pl> napisał :

> Dlaczego ? Lepiej mieć 166MHz czy 175MHz FSB przy tym samym taktowaniu
> procesora ? W sensie wydajności pytam.

Jeśli brać pod uwagę *tylko* wydajność to 175.
Jeśli ważniejsze jest dla nas 'bezpieczeństwo' to tylko krotności 33,3 -
różne urządzenia mają różną tolerancję na odchylenia.

> To oczywiste (oprócz ramu, który powinien działać synchronicznie z
> prockiem).

Faktycznie trochę rozpędziłem sie z tym RAMem. Choć nie do końca - dobrze
jeśli tak będzie, ale wiele płyt pozwala na asynchroniczną pracę RAMu.

    Michu