Re: Bezprzewodowe polaczenie laptopa z Internetem ?

Autor: Escorpion (escorpion_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 13:50:00 MET

Peterphk <peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
> Nic w tym niezwyklego. Karta PCMCIA + punkt dostepowy. Do tego nie da sie
> podlaczyc bezposrednio zwyklego modemu bo to nie jest router. Zeby
korzystac
> z internetu modem ktory masz musialby miec albo zlacze RJ45 (czyli modem z
> routerem w jednym) albo musisz podlaczyc ten modem do jakiegos kompa ktory
> bedzie robil za router (ewentualnie do sprzetowego routera ktory nie jest
> tani ...).
> Tak prawde mowiac to nie do konca rozumiem co chcesz osiagnac przez takie
> polaczenie ??? Nie lepiej podlaczyc ten modem do notebooka ???

Chodzi mi o BEZPRZEWODOWE podlaczenie laptopa do internetu. Mam internet w
telewizji kablowej Aster City. Z gniazdka w scianie wychodzi kabel, ktory
jest podlaczony do "Motorolla Surfboard". To cos ma dwa wyjscia: USB i takie
typowe sieciowe. Z tego drugiego idzie kabel do mojego laptopa. A ja
chcialbym nie musiec siedziec z laptopem w bezposrednim zasiegu kabla.

Myslalem, ze to urzadznie moze byc dobre. A co sadzisz o Bluetooth. Skoro
jest w tym "Motorolla Surfboard" wyjscie USB...

Czekam na rade :)