Re: Podział na partycje po zainstal. Win98SE

Autor: Ewa (ewa_at_serwer.com.pl)
Data: Sun 09 Mar 2003 - 09:03:05 MET

Witam jeszcze raz!

BootIt jest wersją 30-dniową, niestety.

Na płytce CHIP 8/2001 znalazłam polecany Ranish Partition Manager.
Ma on dużo możliwości ( z zaznaczeniem, że dla doświadczonych
użytkowników) a ja w tej chwili chciałabym tylko podzielić
partycję ~78 GB z wgranymi Win98SE na zalecane partycje:
8GB + 32GB + 32GB + reszta.
Czy mogłabym prosić o podanie najprostszej ścieżki prowadzącej
do tego celu?

I ponawiam pytanie:
Czy wielkość pierwszej partycji będzie miała wpływ na możliwość uruchamiania
z okienka DOSu (tryb MS-DOS) starych programów? Jest to czasami niezbędne,
a przy partycji 1.6 GB chodziły bez problemu.

Z góry przepraszam za kłopot.

Ewa