Cholerne SeX strony ....

Autor: chalupko_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 08 Mar 2003 - 23:28:09 MET

Słuchające ktoś u mnie w firmie na komputerze księgowej oglądał gołe dupy, nic
w tym zdrożnego poza tym, że biedna pani Basia mając 68 lat po wpisaniu błędnie
adresu banku zobaczyła coś, czego ( jak twierdzi ) w życiu nie widziała. 

Co następuje, ktoś coś kliknął i w przeglądarce IE i na stałe został wpisany
domyślnie adres xxx.coś tam.com. Mam pytanie jak to zmienić, gdzie szukać
wpisu ? ( sprostuję że nie chodzi mi o stronę startową, tylko taką która się
wyświetla jak się wpisze błędny adres który nie został rozpoznany )

Proszę o pomoc.
i odpowiedz na priv`a chalupko_at_plusnet.pl

pozdrawiam
PioTr