Re: Monitor 21"

Autor: alexander (alex_home_at_o2.pl.NOSPAM)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 21:27:15 MET

Witaj!

Użytkownik "mosciak" <moscio_at_poczta.onet.pl> napisał:

> czesto tak. word np. niewygodny imo. ale za to cokolwiek z grafika...
> miodzio!!

Word?
Jak najbardziej wygodny. Wszystko zalezy w jakiej rozdzielczosci pracujesz.
1600x1200 to w zasadzie cala strona a4 jest wyswietlana.

> i ewentualnie
>
> zalezy od gry. generalnie nie przeszkadza

Ty ja natomiast mialbym zastrzezenia, ale raczej dlatego ze preferuje raczej
starsze gry i tak np. Heroes 3 ze swoja rozdzielczoscia 800x600 to juz na
takim monitorze troszeczke pozostawia do zyczenia.
Wszystko w co mozna grac z rozdzielczoscia od 1024x768 prezentuje sie
rewelacyjnie!

Zastanow sie czy to "dobry" monitor i sprawdz czy napewno 1600x1200 jest
odswiezane 85Hz

Pozdrawiam!
Aleksander