Re: Karta dzwienkowa

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik (daniel_at_samael.k.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 21:29:11 MET

Wasiuk wrote:
> To prawda, teraz to pierwszy lepszy glupek leci z papierkiem ze cierpi na
> dyslekcje czy cos tam jeszcze np z dysgrafie, a tak naprawde to jest
> ograniczony umyslowo a nie jest chory, tylko, ze teraz to to samo :( a
> normalny czlowiek czasami tylko na tym wszystkim traci bo dla ludzi
> ograniczonych sa specjalne przywileje... az sie robi smutno...

Ehhh... zebys wiedzial... To jest jednak paranoja, ze jestem dumny z
tego, ze nie robie bledow ani ortograficznych, ani gramatycznych,
dostalem 6 na maturze pisemnej z polskiego i mowie poprawna polszczyzna.
Przeciez to powinna byc normalka, w koncu to jest OJCZYSTY jezyk, nie
jakis jidisz czy suahili. Nauczyciele powinni te papierki o zaburzeniach
wywalac za okno i nie wypuszczac ze szkoly takich, ktorzy na maturze
sadza po trzy bledy w jednym zdaniu i stawiaja pomyslowe przecinki w
losowych miejscach :/ Czasem jak patrze na podpisy do filmow robione
przez takich tytanow intelektu, to zasmiewam sie do lez.

Pozdrawiam!

--
::   Daniel "CormaC" Bartosik    ::   "Life can be for living         ::
:       daniel_at_samael.k.pl       ::    Just try and never give in!"    :