Re: BIOS do monitora

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 12:58:04 MET

On Fri, 7 Mar 2003 12:41:43 +0100, Miro wrote:

> Po pierwsze szanowni panowie - odczytać skrót BIOS.

Bacic Input/Output System - może być ? Oczywiście, w stosunku do
monitora określenie cokolwiek na wyrost, ale tyle ludzi mówi już na
różne rzeczy: BIOS, że nie mam siły reagować :)

> Po drugie te wszystkie ikonki obsługuje jakaś kość najprawdopodobnie bez
> dostępu (nie flaszowalan normalnie)

Toż piszę: EPROM. Wyjmujemy, programujemy, wkładamy z powrotem... Flash
też może być - gdzieś te ustawinia monitora muszą być zapamiętywane...
Oczywiście, nie ma najmniejszego sensu/możliwości dostęp do takiego
flasha z poziomu OS'a ;)

> Po trzecie to niby co by można uzyskać wgrywając nowe oprogramowanie jeżeli
> takowe istnieje?

A kto pisze o nowym ? Coś mogło strzelić, trzeba wgrać oryginalny soft
do nowego EPROM'a. Ale to tylko dywagacje - najlepiej, niech sam
pytający napisze.

Osobiście pierwszy raz słyszę, żeby ktoś czegoś takiego poszukiwał, ale
_nie_ jest to tak bezsensowne, jak to niektórzy usiłują przedstawić,
stąd się odezwałem :)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!