Re: Odbudowa tablicy partycji dysku

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 12:52:47 MET

Użytkownik "Maliniak" <maliniak69_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mialem robala Opasoft, ktory zmienil tablice partycji dysku.
> Potrzebuje dane odzyskac, wiec przydaloby sie ja jakos odbudowac.
> Jakim programem najlepiej to zrobic?

Jesteś pewien, że był to Opasoft? On nie tyka MBR. To może być dość
istotna informacja przy odzyskiwaniu tablicy partycji... abstrahując od
nazwy wirusa, jeśli nie masz danych o partycjach, to musisz użyć
narzędzia które potrafi je wyszukać na dysku. Np. BootIt
http://www.terabyteunlimited.com (polecenie Undelete) - działa bez
instalacji na dysku. Jeśli masz te dane, to polecam albo Ranish
Partition Manager, albo także darmowy PartEdit z pakietu Partition
Magic. Ew. Acronis Partition Recovery http://www.acronis.com - bardzo
fajny kawałek softu, tyle że płatny.

M.