Re: Ch³odzenie wodne z CPC nie przesz³o testu :(

Autor: Kris (monsterg[nospam-to-usunac)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 15:27:09 MET

> ciekawe czy by Ci w ramach gwarancji wymienili silnik w samochodzie jakbys
> powiedzial ze zapomniales olej do niego wlac.
a moze przesta³ dzia³aæ witrak od ch³odnicy i przegrze³ sie silnik i mam
wyrzyciæ samochód czy silnik na z³om.... bo to moja wina ze nie wychodze co
chwila i nie sprawdzam czy sie krêci ? a od czego s± czujniki? to producenta
sprawa zeby zadbaæ ¿eby procestor sie wy³acza³ (Intel jako¶ potrafi³) a jak
nie to wymieniaj± i wcale sie temu nie dziwie bo inaczej szybko by stracili
pozycje na rynku. Wie schowaj sie ze swoimi wywodami bo mi wymienili jako
uszkodzenie termiczne.
PS. Filozofie moze studiujesz? :))))))))))))))))))