Re: Którą płytę pod P4 wybrać ??????

Autor: piotr19772_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 05 Mar 2003 - 09:17:03 MET

> Naprawde to Twoja sprawa, za ta cene measz nieporownywalnie lepszego
> XP1700+ ale nikt nie kaze Ci go kupwoac. Uparles sie na shitowego C1.7GHz
> ok przynajmniej bedziesz mial naklejke "Celeron Inside"
Po prostu nie lubię AMD za dużo o nim jest w sieci i testów i opisów ;P

> Mysle ze rozwialem Twoj problem :) bierz Gigabyte :P
Jeśli chodzi o płytę głowną to temat otwarty mam już 3 negatywne
opinie na temat msi w tym 1 dobrą jak na razie ;))))))

> Eeee... to o co za Enlighty Ty pytales? :) Enlighty jak dobrze poszukasz
> to kupisz nawet za 300zl.
Wiem ale juz wybrałem blaszankę modecoma ;)))))) i jak będę zarabiał po
5000 euro to napewno kupię sobie chifteca lub enlight-a obiescuję na 99% ;D

> Powiem wprost... jest tragiczny :/ Samsung od lata robi bardzo kiepskie
> napedy CD/DVD dyski tez robil kiepskie ale ostatnio sie troche poprawil.
> Ogolna zasada: zadnego uzadzenia samsunga z czesciami mechanicznymi :)
To co być polecał Liteona czy LG jesli któryś z tych to czy mógłbyś podać
oznaczenia tych modeli ;)

> LG to typowa masowka nic specjalnego ale nie jest tez tragicznie. Lite-on
> jets neizly przynamniej jego nagrywarki.
A jeśli chodzi o DVD to LG czy Liteon ;)))) to jeszcze mogę zmienić ?

Piotr - Dolnośląskie - GG 4522585
e-mail piotr19772_at_poczta.onet.pl
URL Yamaha FZS 600 Fazer http://www.fazer600.wz.cz
URL Canon PowerShot A40 http://www.a40.wz.cz