Re: Którą płytę pod P4 wybrać ??????

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 22:48:47 MET

 wrote:

> Miałe mpropozycję zkupu P4 1.8 ale róznica niestey cenowa za duża jak
> dla mnie moze w przyszłości bliżej nie określonej zmienię w końcu na P4
> 3.0 może wyzej ;))))))

Naprawde to Twoja sprawa, za ta cene measz nieporownywalnie lepszego
XP1700+ ale nikt nie kaze Ci go kupwoac. Uparles sie na shitowego C1.7GHz
ok przynajmniej bedziesz mial naklejke "Celeron Inside"

> Nie wiem ale już zamówiłem ją za 240 zł taniej się nie da ale już
> tematu obudów nie będę poruszał wystarczy mi ze z płytami głównym mam
> problem i dylemat ;)))))))

Mysle ze rozwialem Twoj problem :) bierz Gigabyte :P

> A tak szczeże to też z tymi obudowami był problem gdzie sie nie
> pytałem to tylko
> Codegen lub Tracert albo Chieftec za 550 zł albo enlight za 450 zł
> ;)))))))))))))

Eeee... to o co za Enlighty Ty pytales? :) Enlighty jak dobrze poszukasz
to kupisz nawet za 300zl.

> ale chyba nie jest zły wydaje mi się ze lepszy od LG i Liteon ;))))

Powiem wprost... jest tragiczny :/ Samsung od lata robi bardzo kiepskie
napedy CD/DVD dyski tez robil kiepskie ale ostatnio sie troche poprawil.
Ogolna zasada: zadnego uzadzenia samsunga z czesciami mechanicznymi :)

> dla mnie takie firmy nie powinny istnieć ;))))))))

LG to typowa masowka nic specjalnego ale nie jest tez tragicznie. Lite-on
jets neizly przynamniej jego nagrywarki.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"