Re: Grafa - G3 Gainward Ti450 [??]

Autor: Piotr (600485673nerka_at_eranet.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 17:16:55 MET

> Zastanawiam sie nad taka karta.Do tego Soltek75FRN-L nForce2 i XP 1800.
> Zastosowanie : DivX,mp3,www,gry 3d,obrobka zdjec.Wiem, ze G3 to nie
> najnowsza konstrukacja.
> Co sadzicie o tym producencie ?

Mam Ti200/450 i uwazam ta karte za calkiem dobry wybor. Jakosc obrazu bardzo
dobra, duza stabilnosc i mozliwosc podkrecania (nie stosuje). Tutaj mala
uwaga, karta potrzebuje wydajnego zasilacza. Przy masowce koreanskiej
potrafi zweryfikowac ich jakosc w sposob bez pardonowy ;-) Konkluzja:
bedziesz zadowolony. Wybor GF4 MX jest przy tej karcie duzym
nieporozumieniem...

pozdr.
Piotr