Re: Kabel BNC - podlaczanie monitora

Autor: Maciej Darocha (qbak_at_an.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 17:25:59 MET

> Podlaczylem monitor przez kabel BNC i system mi go wykryl jako 'Monitor
> Domyslny'. Nie moge przez to ustawic czestotliwosci odzwiezania wyzszej
> niz 60 Hz. Nie da sie zmienic sterownika przez 'Aktualizuj sterownik'. Jak
> sobie z tym poradzic

Panel sterowania -> Ekran -> Ustawienia -> Zaawansowane -> Monitor ->
Właściwości

Wybierasz "Aktualizuj sterownik", a potem "Wyświetl listę dostępnych
sterowników", potem ew. "Wszystkie urządzenia" i wybierasz ulubiony monitor.
Polecam coś z typów standardowych, albo jakies Sony MultiSync (ma duuuży
przedział dostępnych częstotliwości)

--
*** pozdrawiam ***
Maciej 'Qbak' Darocha