Problem natury technicznej

Autor: Marcin Wielocha (marcin.wielocha_at_wp.com.pl)
Data: Mon 31 Mar 2003 - 11:27:13 MET DST

Mam zamiar w najbliższym czasie rozbudować sobie kompa!
Mam na myśli zastąpienie niektórych przestarzałych części nowymi. Oto części
jakie mam zamiar kupić:
- K7S5A V3.X firmy ECS
To chyba dobry wybór dla osoby, która potrzebuje kompa do pracy i oglądania
filmów na DVD/DIVX, a nie do grania.
- AMD 1,7 GH
- 256 MB DDR
Mam zamiar zostawić sobie Creative LABS Riva TNT 1, bo nie mam jeszcze
wystarczających środków do większej rozbudowy.
Czy ta karta graficzna zadziała z nową płytą główną (przez jakiś czas), czy
muszę rozejrzeć się za czymś nowym, np: jakiś GF2 MX z Tv out.

Jeżeli tak, to ile mogę dostać za następujące części:
Jetway BX2000 (najnowszy bios) PIII/CEL2, AGP 2x, 3x SDram 133, FBS max 133,
UDMA66 (max sprawdzony dysk jaki działał to 80 GB) + przejściówka Slot1 -
FCPGA
128 MB ram 133
Creative Riva tnt1 16 MB
muzyka AC97 PCI
Obudowa ATX 235W zasilacz

Wszystko 100% sprawne, nie kręcone i z papierami.

Z góry dzięki za pomoc!
MW