[OT?] Notebook DECpc 425 SL/e

Autor: Amber (rampart1_at_wp.pl)
Data: Sun 30 Mar 2003 - 20:01:40 MET DST

Witam :).

    Nie wiem czy pisze na dobra grupe, jesli nie - prosze o podanie takowej.
    Posiadam notebooka (model jak w topicu), ktory ma po jednym klawiszu alt
i ctrl. Wiem, ze w jakis sposob mozna przelaczac, czy wcisniecie tych
klawiszy ma byc odbierane jako nacisk lewego lub prawego alt/ctrl. Ma to
niebagatelne znaczenie, poniewaz w tej chwili nie moge uzyskac polskich
znakow (system odbiera wcisniecie alt jako LEWY alt, stad zamiast polskiej
czcionki - wchodze do menu w edytorze)! No wlasnie... jak to zrobic?
Probowalem juz wielu kombinacji klawiszy i nic :(. Prosze o pomoc.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam.

    Amber