Re: Prosze o rady-mam juz dosc

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sun 30 Mar 2003 - 19:51:00 MET DST

ArturN claimed:
> Otoz mam dylemat-czy zostac dalej przy AMD (pewnie dalej Athlon), czy tez
> przerzucic sie na Intela?

Jak się zraziłeś to wybul kasę i bądź userem Intela i pisz wszędzie, że AMD
ssie. Komputer to ma być przyjaciel i pomoc a nie źródło stresów i
frustracji.

> 1. Czy plyta glowna ECS K7S6A obsluzy Athlona 1.7 0.13?

Jeśli myślisz o tej płycie to chyba nie pisałeś serio o Intelu ?

> to chodzi? Nie zamierzam po prostu wykosztowywac sie na nowy zasilacz.

Masz ECS, zasilacz 200W i jeszcze chciałeś włożyć w to Athlona ? Dziwne
pomysły.

> 3. Co kupic, aby bylo co najmniej na poziomie A 1.7? PIV 1.7 wystarczy? No
> moze przesadzilem, ale nie zarabiam milionow:-)

A 1700+ odpowiada wydajnością P IV 1.7GHz. Przynajmniej tak się utarło o nim
myśleć.

> 4. Jakby ktos mial jeszcze jakies sugestie, cos mu sie przypomnialo,
> skojarzylo itp. to bardzo prosze-piszcie!

Wszystko tylko nie Celeron.

> Za wszelkie rady, dywagacje i sugestie bede bardzo wdzieczny, bo jutro musze
> zdecydowac.

Ja bym wziął MSI KT3V, gdybym kupował nową płytę. A zamiast P IV kupiłbym
zasilacz Enlight/Chieftec (300W) + Athlon 1700+ i miałbym stabilny komp, o
którym już można pisać że to full wypas. Ale sam zdecyduj. Pamiętaj jednak
żeby zainwestować w cooler i serwisanta, który go założy (smarując dobrą
pastą).

--
           [ http://www.stringi.com/viper/ ]
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.