Re: UPS - startup systemu - jak to zrobic automatycznie o okreslonej godzinie?

Autor: Zurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Sun 30 Mar 2003 - 18:34:27 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu ian naskrobał(-a):

> Bylbym wdzieczny za sugestie jak automatycznie wystartowac
> system w opisanej sytuacji (nie mam problemu z wystartowaniem
> systemu ze "Stand by", ale wszystko musi byc zasilane caly czas).

U mnie w BIOS'ie jest możliwość wyboru zachowania komputera po odłączeniu
zasilania. Opcja nazywa się "After AC Power Loss" i można ustawić "Power
On", "Power Off" i "Last state". Poszukaj u siebie czegoś podobnego i
rozwiąże Ci to sprawę. :)

Pozdrufka :)

--
Żurek