UPS - startup systemu - jak to zrobic automatycznie o okreslonej godzinie?

Autor: ian (ianusz1_at_excite.com)
Data: Sun 30 Mar 2003 - 12:05:21 MET DST

Witam,

Mam UPS ActivePower 600VA, polaczony z compem przez RS232,
oprogramowanie Commander Pro Ver 2.1 .

O okreslonym w "Schedule" czasie moge zrobic: "OS and UPS Shutdown"
(wszystko ladnie zamyka sie, UPS wylacza sie),
o okreslonym w "Schedule" czasie moge zrobic: "UPS Restart"
(o zadanej porze wlacza sie UPS),

ale brakuje mi mozliwosci automatycznego startu OS (Windows 2000),
po "UPS Restart" - niestety musze nacisnac "Power".

Bylbym wdzieczny za sugestie jak automatycznie wystartowac
system w opisanej sytuacji (nie mam problemu z wystartowaniem
systemu ze "Stand by", ale wszystko musi byc zasilane caly czas).

Pozdrawiam
ian