Re: Thoroughbred na A7V133 ?

Autor: Krzysztof Pyzel (krzysiek.pyzel_at_computerteam.com.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 18:50:13 MET

> Proszę o sugestie i podpowiedzi co jeszcze można było by spróbować .

Najwazniejsza sprawa!
ustawic napiecie I/O core na 3,3v domyslnie jest 3,45

mozna sprobowac zaladowac nowy bios 1010_1b
z nowym biosem FSB do 200MHz mnożnik 18x
niw wiem tylko jak z taktowaniem pci powyzej
133Mhz, ale jezeli asus dał do dyspozycjji 200Mhz
wiec magistrala tez powinna miec nowy dzielnik 1/5
a nawet 1/6 przy 200Mhz (jeszcze nie testowałem)
mnozniki podwojne dzialaja podobno tylko przy magistrali 100 Mhz.
Aha na niektorych plytach T-bred niechce chodzić z magistrala 133 nalezy
ustawić 101 lub 103 Mhz (nie 100)
i mnożnik np 15 dla XP1700+,

Pozdrowienia KP