Re: Thoroughbred na A7V133 ?

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Mar 2003 - 17:54:38 MET

Użytkownik "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> napisał w wiadomości
> Było, ale ciekaw jestem, czy jest jakieś nowe info.
> PCB 1.05. BIOS 1009
> Pójdą na tym thoroughbredy? Jeśli tak, to jakie?
>
> Pozdro,

Właśnie miałem zacząć wątek o tym samym ale nic to więc tak.
Dzisiaj wpadł do mnie kolega z asusem a7v133 1.05. i biosem 1009 , 3 dni
temu zmienił procka z bodaj durnia 900 na athona xp 0,13 2000+ (u niego
smiga i to ładnie) . Ponieważ ja mam wersje bez kroppki 1.05 więc podczas
naszego spotkania mieliśmy sprawdzić jak to idzie na mojej płycie . I tak na
swojej płycie miałem załadowanego athlona tunderbirda 1ghz (133) wyciagłem
go i wsadziłem tego kolegi 2000+ poszedł od razu jako 2000+ ale radość była
krótka bo za drugim startem windy , Explorer wykonał nieprawidłową operacje
, później CCAP też wykonał nieprawidłową operacje (to jest składnik nortona
system works) , oraz podczas pracy odezwał sie tak samo jeszcze STIMON
(c:windows/system)
..
Mój komp miał biosa 1010 beta (ponoć ten bios pomógł wielu osobom aby można
było puścić tę płytę z athlonami xp) , service packa 4.37 , ustawienia fsb i
mnoznika oraz napiecia były ustawione z pozoiomu biosa nie zworkami czyli
jumperfree . Pamietam jak zmieniłem durona na swojego athlona 1ghz i mialem
podobne kloci ale okazalo sie ze nalezalo zapodac nowsze 4in1 a teraz nie
mialem juz czasu na sciagniecie i zaladowania nowszych lub spróbowaniu
puszczenia plyty na zworkach .
Proszę o sugestie i podpowiedzi co jeszcze można było by spróbować .
pozdr
tomekn