Re: o/c

Autor: miKE (maragor_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 17:21:11 MET

> Mam procka, który ma się kręcić (1.7XP seria odpowiednia).
> Mam płytę z którą możliwe jest kręcenie (KT3 Ultra 2 - obsługuje
dzielniki,
> zmiana fsb i mnożnika bez problemu, napięcie niestety tylko można do
mam ta sama plyte i procek xp 1700+ jiuhb nie wiem ktory tydzien, wszystko
chodzi spoko na 12,5*175 i 1,7v jak ci nie wstaje to sprobuj zapodac mu od
razu 1,7 (raczej bezpieczne napiecie 2400+ i wyzej chodza na 1,65 wiec to
tylko wzrost o 0,05 v) porem odpal jako 10*166 jak pojdzie to zwiekszaj
mnoznik az nie dojdziesz (jesli sie uda) do 12,5, a potem przykrec mu fsb az
nie zaczna wyskakiwac blue screeny lub nie padna pamieci.

ew. u ciebie to moze byc za slaby zasilacz. bo na moim fsp napiecia znacznie
bardziej lataja na 2700+ niz 1700+,

pozdrawiam
miKE