o/c

Autor: Picia (pkleba_at_pnig.jaslo.pl)
Data: Fri 28 Mar 2003 - 13:09:03 MET

Witam,

Mam procka, który ma się kręcić (1.7XP seria odpowiednia).
Mam płytę z którą możliwe jest kręcenie (KT3 Ultra 2 - obsługuje dzielniki,
zmiana fsb i mnożnika bez problemu, napięcie niestety tylko można do 1.7 co
0.25V)
Mam w miarę dobre pamięci DDR 512 Twin Mos PC 2700 CL 2.5, 6.0ns, ustawione
synchronicznie ze standardowymi timingami.
MAM grafikę InnoVision GF 440MX
a mimo to po wrzuceniu fsb (bez podnoszenia napięcia) na 166 MHz i mnożnika
11.0 - nie wstaje.
Max to fsb to150 i grafika (chyba) wysiada ale przy 166 powinno być OK.
Z tego co czytałem te procki chodzą i po 200MHz a 166 to powinny z palcem w
Zastanawiam się co może być przyczyną (pomijając procka).

Pozdrawiam
Piotrek