Re: Jakie CD-R, CD-RW?

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 20:28:43 MET

Użytkownik "soomal" <soomal_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio ceny plyt bardzo spadly.
> Powstalo tez wiele nowych marek.
> Kiedys bylo latwo.
> Chcesz dobra plytke: Verbetim, TDK
> Najlpesza z najtanszych: Platinium
> Jednak teraz juz rzadko w ktorym sklepie mozna spotkac dobre CD-R.
> Z verbatimow nie spotykam juz Metal AZO (BlueMetal) tylko jakies tanie i
> cienkie.
> Na polkach nie ma juz platinium, TDK tylko akossy, esperanzy, SIGMY.
> Jakie obecnie plytki sa najlepsze (z tych tanszych)?
> Ja kupilem 25 esperanz na szpuli i 5 CD-RW esperanza.
> [...]
Nie powiem Ci nic o najlepszych ale w moim prywatnym "rankingu" za najgorsze
uznaje Media Store , gdy pojawiły się pogłoski że mają CD podrożeć o znaczną
sume pobiegłem do sklepu i kupiłem okolo 200 cd w paczkach po 50 sztuk ,
okazało się że zamiast nagrywać się jako 40* dają się nagrać prawidłowo 16*
szybciej też można ale już przy weryfikacji nagrania czytnik zwalnia , mieli
i na koniec nero pisze że płytka jest skopana .
A gwoździem do trumny było to gdy zaobserwowałem że kilka z nich ma
fabrycznie pęknięcia o długości około 1 cm biegnące od środka płyty ku jej
brzegu .
pozdr
tomekn