Jakie CD-R, CD-RW?

Autor: soomal (soomal_at_o2.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 20:03:04 MET

Ostatnio ceny plyt bardzo spadly.
Powstalo tez wiele nowych marek.
Kiedys bylo latwo.
Chcesz dobra plytke: Verbetim, TDK
Najlpesza z najtanszych: Platinium
Jednak teraz juz rzadko w ktorym sklepie mozna spotkac dobre CD-R.
Z verbatimow nie spotykam juz Metal AZO (BlueMetal) tylko jakies tanie i
cienkie.
Na polkach nie ma juz platinium, TDK tylko akossy, esperanzy, SIGMY.
Jakie obecnie plytki sa najlepsze (z tych tanszych)?
Ja kupilem 25 esperanz na szpuli i 5 CD-RW esperanza.
Uczono mnie kiedys, ze to najgorsze CD na swiecie, ale dzisiaj to juz
nic niewiadomo.
Ktore z tanich plyt warto kupowac?

--
pozdr, <<soomal>>
"If you think of MS-DOS as mono, and Windows as stereo, then Linux is Dolby