Re: Re[2]: Jaki chipset jest lepszy: nForce2 czy VIAKT400

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 15:16:37 MET

| Czy ktos inny moglby to potwierdzic, albo zaprzeczyc?

kolega Marek dalej chyba nie 'dopiescil' systemu - przypadlosci jego asusa
to raczej bajki - albo jego bledy

nforcy nie wymagaja specjalnego traktowania - podobnie jak przy via jest
dricerpack i tyle - wszystko chodzi jak powinno

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//Intel.P.IV.4,1Ghz.HT.Dual.2Gb.DDR400.\\