FIC VA-503+ uaktualnienie biosu

Autor: xmarcel (xmarcelx_at_nospam.gazeta.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 13:00:57 MET

witam
mam plyte FIC VA-503+ i proca P200MMX, postanowilem wzmocnic sprzet troszke
zmieniajac procesor na k6 III, z lektory archiwum i roznych stron
dowiedzialem sie, ze aby wykorzystac jego cashe L2 powinienem wgrac nowy
bios (obecnie mam fabryczny tj.1.15JE33). moj dylemat polega na tym,ze
niewiem ktory wybrac. czy bios sygnowany najnowsza data zawiera wszystkie
mozliwosci poprzedniego + usuniete swiezo odkryte niedociagniecia, tzn. czy
instalowac najnowszy czy tylko ten, ktory "wystarczy"??
opisy dostepnych biosow do tej plyty sa tutaj:

 http://www.fic.com.tw/support/motherboard/bios.aspx?model_id=19

czy paramert PCB VER. odnosi sie wylacznie do programowych cech biosu, czy
moze jest zalezny od wersji plyty?? czy mogla byc wiecej niz jedna wersja
plyty o tym symbolu?? na mojej ,oprocz symbolu, jest jeszcze naklejka z
napisem"4201"

sorki za lamerski post, ale nieszcze nigdy nie flash'owalem biosu i staram
sie zachowac max.ostroznosci, juz sie zaopatrzylem w ups ;)))

prosze w wszelkie rady i sugestje
TIA

pozdrawiam
xmarcel